GRĄŽINIMO TAISYKLĖS IR SALYGOS

 

  1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir LR Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
  2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su „Mažylio Studija“ apie tai pranešdamas Pardavėjui elektroniniu paštu info@mazyliostudija.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį, ne vėliau kaip per 14 d. nuo prekės pristatymo dienos. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „PREKIŲ GRĄŽINIMAS“ ir užsakymo numeris. Užsakymo numerį rasite su užsakymu susijusiuose el. laiškuose. Laiške nurodykite savo vardą, pavardę, grąžinamos prekės pavadinimą, prekės grąžinimo priežastį, atsiskaitomosios banko sąskaitos numerį.
  3. Jeigu grąžinama kokybiška prekė, prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama grąžinamos prekės suma, grąžinamos prekės pristatymo išlaidos – negrąžinamos.
  4. Jeigu prekės grąžinimo ar keitimo priežastis yra gauta ne ta prekė/netinkama prekės kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti prekę analogiška tinkama preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinamos nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.
  5. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
  6. Grąžinant kokybiškas prekes būtina laikytis šių prekių grąžinimo sąlygų:
    • 6,1. Norint grąžinti prekę, Pirkėjas privalo kuo skubiau informuoti Pardavėją el. paštu info@mazyliostudija.lt ir suderinti prekių grąžinimo būdą, informuodamas apie tai Pardavėją 2 punkte numatyta tvarka.
    • 6.2. Grąžinama prekė turi būti nenaudota.
    • 6.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje
    • 6.4. Grąžinama prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
    • 6.5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pristatyta Pirkėjui.
    • 6.6. Grąžinama prekė turi būti be trūkumų, kurie galėtų atsirasti dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo/sandėliavimo taisykles.
    • 6.7. Grąžinant būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą – pridėti sąskaitą faktūrą.
    • 6.8. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes Pardavėjas atsakomybės neprisiima.
  7. Pardavėjas gavęs grąžinamą prekę ir įvertinęs jos kokybę, per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina Pirkėjui pinigus už prekę į el. pašte Pirkėjo nurodytą atsiskaitomąją banko sąskaitą (siuntos pristatymo išlaidos negrąžinamos).
  8. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko prekių grąžinimo sąlygų tvarkos.
  9. Grąžinant netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos prekes privalo kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu info@mazyliostudija.lt ir nurodyti:
    • 9.1. Prekės užsakymo numerį
    • 9.2. Netinkamos kokybės prekės defektų požymius ar komplektacijos trūkstamą dalį
    • 9.3. Įrodymus (prekių defektų/komplektacijos trūkumo nuotraukas, video)
    • 9.4. Pageidaujamą sprendimo būdą (pakeisti kokybiška preke; papildyti prekę trūkstamomis dalimis; grąžinti sumokėtus pinigus).
  10. Pardavėjęs gavęs kreipimąsi ir jį išnagrinėjęs per 5 darbo dienas, pateikia Pirkėjui elektroniniu paštu atsakymą. Pinigų grąžinimo atveju, Pirkėjui pinigai už prekes ir su jos pristatymu susijusias išlaidas grąžinami per 10 darbo dienų.
  11. Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti Studijoje) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

 

SVARBU

Jei per klaidą gavote ne savo siuntą, ne tą prekę, kurią užsakėte kuo skubiau susisiekite su mumis  info@mazyliostudija.lt arba +37067425977, pateikite siuntinio pakuotės su gavėjo adresu ir preke (-ėmis), kuri (-ios) buvo siuntinyje, nuotraukas.

Gavę Jūsų pranešimą apie klaidą, pasistengsime kuo greičiau išspręsti situaciją.